About Me

My photo
annyeong hafis ibnida umur saya 16 saya sekolah at SMK seri gombak hihihi....

Wednesday 24 October 2012

Bosan.............

Agak lme x update blogger .........................



paling kiri hadap komputer - KEVIN , SOOHYUN , HOON , ELI , KISEOP , DONG HO

 sepatut nye ade 7 ahli tpi sorah tu tgh belajar at colombia nme dia AJ ni
pic dia




 aku nak ckap pasal  group ni bab aku and friend like dance dorang and lagu dorang . kumpulan ni nyanyi banyak maksud dan lagu dorang x pernah ade kaitan ngan Islam bab tu aku suka grou ni .

 buat sekarang album dorang adalah Stop Girl  tpi malang nye AJ x de aku ngan group dah try dance dorang agk ssah la sikit . Tpi dance pon solat jgn tinggal itu kewajipan

OK lah takat ni je kowt aku tulis bab x de idea la nak tulis aper bosan hahahahah........................

No comments:

Post a Comment